Šárka VALČÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů
The influence of the brand on consumer buying behavior
Abstract:
Spotřebitelé se rozhodují o nákupu produktu na základě značky. Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebního chování při nákupu Starbucks kávy. Cílem práce je vyhodnotit vliv této značky na nákupní rozhodování spotřebitelů. Dílčím cílem je nalezení faktorů, které nejvíce motivují spotřebitele ke koupi kávy. Ke splnění cíle je použito kvantitativní šetření ve formě dotazníkového šetření, který …moreAbstract:
Consumer decide to buy a product on a brand basis. The bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour when buying Starbucks coffee. The aim of this thesis is to evaluate the influence of this brand on consumer purchasing decisions. The partial purpose is to find out the factors that most motivate consumers to buy coffee. To meet the purpose, a quantitative survey in the form of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Vojtěch Kotrba, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALČÍKOVÁ, Šárka. \textit{Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xst1vd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALČÍKOVÁ, Šárka. Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
Aneta Boušková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
Jaroslav Frantík