Bc. Adriána Melichová
Bachelor's thesis
Využití metod testování obalů
Utilizitation of methods of packaking testing
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice spotřebitelského obalu a jeho poslání v oblasti marketingu. Cílem práce je seznámit čtenáře s tím, co je obal a jaké jsou jeho funkce v oběhu zboží. V práci je také zahrnuta důležitost obalového designu, psychologické procesy, které jsou součástí nákupního rozhodování, a v neposlední řadě metody testování obalů, pomocí kterých je možné vypracovat strategii …moreAbstract:
This thesis is focused on the packaging design and its mission in the marketing field. The goal of the work is to explain to the reader what the packaging is and what its functions are in the circulation of goods. The work also involves the importance of the packaging design, psychological processes, which are the part of shopping decisions, and also deals with methods of packaging testing by means …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n0sbc/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Hodnocení kvality života žen v období souvisejícím s menopauzou - využití elektronické formy nástroje MRS na webových stránkách zaměřených na menopauzu
Tereza Havlíková -
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Magda Součková -
Analýza chování spotřebitelů v cestovním ruchu
Simona Dunovská -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů
Jakub Čagánek -
Analýza chování spotřebitele v železniční dopravě
Valeriya Budynska -
Chování spotřebitele na trhu s vínem
Tomáš Müller -
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva