Využití metod testování obalů – Bc. Adriána Melichová
Bc. Adriána Melichová
Bakalářská práce
Využití metod testování obalů
Utilizitation of methods of packaking testing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice spotřebitelského obalu a jeho poslání v oblasti marketingu. Cílem práce je seznámit čtenáře s tím, co je obal a jaké jsou jeho funkce v oběhu zboží. V práci je také zahrnuta důležitost obalového designu, psychologické procesy, které jsou součástí nákupního rozhodování, a v neposlední řadě metody testování obalů, pomocí kterých je možné vypracovat strategii …víceAbstract:
This thesis is focused on the packaging design and its mission in the marketing field. The goal of the work is to explain to the reader what the packaging is and what its functions are in the circulation of goods. The work also involves the importance of the packaging design, psychological processes, which are the part of shopping decisions, and also deals with methods of packaging testing by means …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n0sbc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kvality života žen v období souvisejícím s menopauzou - využití elektronické formy nástroje MRS na webových stránkách zaměřených na menopauzu
Tereza Havlíková -
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Magda Součková -
Analýza chování spotřebitelů v cestovním ruchu
Simona Dunovská -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů
Jakub Čagánek -
Analýza chování spotřebitele v železniční dopravě
Valeriya Budynska -
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová