Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů – Bc. Eliška Horynová
Bc. Eliška Horynová
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů
The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations.
Anotace:
První část bakalářské práce je zaměřena na pojem hodnota pro zákazníka, jakožto základ pro utváření loajality. V druhé části je vymezen hlavní pojem práce, kterým je loajalita zákazníků, její posilování v podobě věrnostních programů a další s loajalitou související pojmy, jako je spokojenost, věrnost a retence zákazníků. Třetí a zároveň poslední část práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků …víceAbstract:
The first part of the bachelor thesis is dealing about a value for customers as the basic root for the formation of loyalty. The second part defines the main concept of the project, which is the loyalty of customers, its enhancing in the form of loyalty programs and other loyalty projects which are united and associated with terms as a customer satisfaction, an allegiance and customer retention. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORYNOVÁ, Eliška. \textit{Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/xt2iy6/.
Jak správně citovat práci
Horynová, Eliška. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Helena Ulrychová -
Věrnostní programy a generace Z
Michael Alexa -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál pro oblast chemických produktů
Zuzana Vandasová -
Koaliční a věrnostní programy
Lenka Tománková -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Potenciál pro malé a střední podniky v ČR: Operační program podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Kateřina Bendlová -
Program pro výpočet statistických hodnot
Petr Žejdl