Ing. Ilona Novozámská

Bakalářská práce

Optimalizace nákladů na reklamu v cestovní kanceláři dle marketingového průzkumu

Optimalization of advertising costs in a travel agency according to marketing research
Anotace:
Teoretická řešení pomocí průzkumu trhu a porovnání výsledků s veřejně dostupnými hodnoceními sekundárních dat. Analýza současných výdajů a jejich struktury. Návrh optimalizace výdajů na reklamu.
Abstract:
Theoretical solutions by the help of market survey and comparison of results with secondary data evaluation accassable to the public. Analysis of current expenses and their structure. Proposal of the advertising costs optimalization.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Jana Enderlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting