Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně – Michaela Jirková
Michaela Jirková
Bakalářská práce
Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně
Didactic tool as a means to prepare preschool children with special educational needs to initiate activities by using horses
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá edukací předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Pomocí cíleně vytvořené didaktické pomůcky budou tyto děti připravovány na aktivitu s využitím koně. V teoretické části jsou definovány specifické edukační potřeby dětí předškolního věku s vymezením specifik pro děti s vybranými typy zdravotního postižení. Je zde představeno členění didaktických prostředků s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tibor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRKOVÁ, Michaela. \textit{Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xt90b4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Renata STROPNICKÁ -
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (sociální dovednosti)
Veronika JANČOVÁ -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (PAS). (matematické představy)
Kateřina LÖRINCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva