Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Tereza Prosková
Bc. Tereza Prosková
Diplomová práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje. Teoretická část je věnována problematice marketingové komunikaci a nástrojům propagace s důrazem na podporu prodeje: jejího postavení mezi nástroji komunikačního mixu; jednotlivým formám a nástrojům, které podpora prodeje využívá. V úvodu praktické části je představena společnost, pro kterou je následně vytvořena …víceAbstract:
The subject of this thesis is the design of marketing activities to support and increase sales. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the marketing communication tools and promotion with emphasis on the promotion: its position among the tools of communication mix; individual forms and tools to support the sale of uses. In the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d476w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hlasové technologie jako kompenzační pomůcka pro neslyšící
Michaela Zíková -
Implementace voice over IP v enterprise prostředí
Tomáš Procházka -
Hlasové ovládání a možnosti jeho využití
Michael Wagner -
Principy moderní hlasové komunikace
Milan Šereda -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Tereza Skučková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Martin Kot -
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
Tereza Marková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Martin Vajdík