Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury – Bc. Terezie DIEHLOVÁ
Bc. Terezie DIEHLOVÁ
Diplomová práce
Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury
University students as consumers of local culture
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá postojem a vnímáním významné a tradiční kulturní akce ZLÍN FILM FESTIVAL cílovou skupinou vysokoškolských studentů jako potenciálních spotřebitelů události. Definuje kulturu a kulturní marketing. Upozorňuje na význam cílené-ho marketingu. Identifikuje marketingové komunikace využívané při propagaci místní kul-tury. Upozorňuje na mezery v komunikaci ze strany organizátorů …víceAbstract:
This dissertation deals with the attitudes and perceptions of major cultural events and traditional event Zlin Film Festival by target group of university students as potential customers. It defines culture and cultural marketing. This work highlights the importance of target marketing. The dissertation identifies marketing communications used to promote local culture. It draws attention to gaps in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18372
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DIEHLOVÁ, Terezie. Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Propagace filmového festivalu na příkladu MFF Karlovy Vary
Monika Běloubková -
Protektorátní přehlídka Filmové žně. Vznik festivalu jako nové formy propagace domácího filmu na základech výstav, cen a filmových týdnů
Petr Chowaniec -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR
Sandra VASKOVÁ -
Propagace české kultury jako součást veřejné diplomacie v USA
Jana Kohoutová -
Analýza marketingové komunikace DDM Astra Zlín
Klára Měsíčková -
Marketingová komunikace Zoo Zlín na sociálních sítích
Kateřina Holíková -
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Lucie Hajdová