Bc. Terezie DIEHLOVÁ

Diplomová práce

Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury

University students as consumers of local culture
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá postojem a vnímáním významné a tradiční kulturní akce ZLÍN FILM FESTIVAL cílovou skupinou vysokoškolských studentů jako potenciálních spotřebitelů události. Definuje kulturu a kulturní marketing. Upozorňuje na význam cílené-ho marketingu. Identifikuje marketingové komunikace využívané při propagaci místní kul-tury. Upozorňuje na mezery v komunikaci ze strany organizátorů …více
Abstract:
This dissertation deals with the attitudes and perceptions of major cultural events and traditional event Zlin Film Festival by target group of university students as potential customers. It defines culture and cultural marketing. This work highlights the importance of target marketing. The dissertation identifies marketing communications used to promote local culture. It draws attention to gaps in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor: 18372

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DIEHLOVÁ, Terezie. Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe