Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o. – Aneta Velecká
Aneta Velecká
Diplomová práce
Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o.
Analysis of the Product Portfolio of Pharmaceutical Company MEDA Pharma, Ltd
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat portfolio farmaceutické společnosti MEDA Pharma s.r.o. a následně dle výsledků navrhnout marketingovou strategii do roku 2020. Práce má dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů týkajících se trhu, marketingu, marketingového mixu, marketingové strategie a jejích nástrojů. Dále je tato část věnována pojmům týkajících …víceAbstract:
The aim of this study is to analyse the portfolio of the pharmaceutical company Meda Pharma s.r.o. and then, according to the results, suggest a marketing stratégy to be effective up to 2020. The work has two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the basic concepts related to the market, marketing, marketing mix, marketing strategy and its instruments. This part is also dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Zuzana Angelovičová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza vybrané farmaceutické společnosti a její aplikace v praxi
Adéla Budjačová -
Pracovní motivace a životní spokojenost u produktových specialistů v konkrétní farmaceutické společnosti
Lenka Valterová -
BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři
Vendula Vaněčková -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Marie Pešková