Aneta Velecká

Diplomová práce

Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o.

Analysis of the Product Portfolio of Pharmaceutical Company MEDA Pharma, Ltd
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat portfolio farmaceutické společnosti MEDA Pharma s.r.o. a následně dle výsledků navrhnout marketingovou strategii do roku 2020. Práce má dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů týkajících se trhu, marketingu, marketingového mixu, marketingové strategie a jejích nástrojů. Dále je tato část věnována pojmům týkajících …více
Abstract:
The aim of this study is to analyse the portfolio of the pharmaceutical company Meda Pharma s.r.o. and then, according to the results, suggest a marketing stratégy to be effective up to 2020. The work has two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the basic concepts related to the market, marketing, marketing mix, marketing strategy and its instruments. This part is also dedicated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Zuzana Angelovičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52775