Vizuální styl střední umělecké školy v Liberci. – BcA. Sam MIKOLÁŠEK
BcA. Sam MIKOLÁŠEK
Diplomová práce
Vizuální styl střední umělecké školy v Liberci.
The visual style of secondary art school in Liberec
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je corporate identity Střední umělecké školy v Liberci, s. r. o. Jedná se o komplexní řešení firemního vizuálního stylu. V obecnější rovině jde především o vytvoření značky, logomanuálu, merkantilu a dalších přidružených aplikací, které v důsledku definují jednotnou vizuální identitu, jíž se daná společnost prezentuje na veřejnosti.Abstract:
My thesis is corporate identity Secondary Art School in Liberec, s. r. o. It is a comprehensive solution corporate visual style. More generally involves creating brand logomanual, mercantile and other associated applications due defines a uniform visual identity, which is the company presents itself to the public.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak.malíř Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKOLÁŠEK, Sam. Vizuální styl střední umělecké školy v Liberci.. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Osobní vizuální identita a její praktická aplikace v oblasti fitness
Daniel Reizenthaler -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Peter Galbavý -
Návrh vizuální identity pro apartmány v Jizerských horách s využitím storytellingu
Matyáš Procházka -
Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací
Klára Hniličková -
Merkantilní a propagační tiskoviny pro NO LIMIT
Gabriel Ádám -
Corporate identity hudební skupiny Mustang
Maria REISSIG