Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie – Bc. Darina Šeborová, DiS.
Bc. Darina Šeborová, DiS.
Diplomová práce
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Media planning as a part of a negotiating strategy
Anotace:
Na začátku mé diplomové práce se seznámíme s několika pohledy na marketingový mix – 4P, 4S, 3V a 4C a jednotlivými nástroji marketingové komunikace. Následuje představení širší definice reklamy, která je nedílnou součástí každé integrované marketingové komunikace. Druhá část pojednává o tuzemském mediálním trhu a aktuálních mediálních trendech, které jej ovlivňují. Seznámíme se základními subjekty …víceAbstract:
At the beginning of my diploma thesis, we get acquainted with the several views on the marketing mix - 4P, 4S, 4C and 3V and various marketing communication tools. Then there is the introduction of a broader definition of the advertising following, being an integral part of every integrated marketing communication. The second part deals with the domestic media market, media and current trends that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gdhj3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Mediální plánování a uživatelská angažovanost u profilů vysokých škol na Instagramu
Daria Gunina -
Mediální plánování – efektivnost reklamy
Filip Jeřábek -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová -
Mediální plánování a příprava mediatypů webového start-up projektu
Jana Sklenářová