Bc. Petra BUŠOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy MORAVAN SB s. r. o.

Marketing strategy of Moravan SB s.r.o.
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analýza a návrh zlepšení stávající marketingové strategie firmy Moravan. V teoretické části je definován pojem marketing a jaké jsou možnosti marketingových strategií. V praktické části je provedena analýza podniku, která je zaměřena na jeho vnější a vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze získaných výsledků analýzy jsem navrhla možné marketigové …more
Abstract:
The aim of my Bachelor thesis is to propose the analysis and the improvement of the marketing strategy of Moravan Company. In the theoretical part are defined the marketing and marketing strategies. In the practical part is made the analysis of the company, which is focused on internal and external surrounding, strengths and weaknesses, threats and opportunities. On the basis of the analyse results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier: 9644

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BUŠOVÁ, Petra. Marketingová strategie firmy MORAVAN SB s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.