Bc. Petra BUŠOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy MORAVAN SB s. r. o.

Marketing strategy of Moravan SB s.r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analýza a návrh zlepšení stávající marketingové strategie firmy Moravan. V teoretické části je definován pojem marketing a jaké jsou možnosti marketingových strategií. V praktické části je provedena analýza podniku, která je zaměřena na jeho vnější a vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze získaných výsledků analýzy jsem navrhla možné marketigové …více
Abstract:
The aim of my Bachelor thesis is to propose the analysis and the improvement of the marketing strategy of Moravan Company. In the theoretical part are defined the marketing and marketing strategies. In the practical part is made the analysis of the company, which is focused on internal and external surrounding, strengths and weaknesses, threats and opportunities. On the basis of the analyse results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor: 9644

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUŠOVÁ, Petra. Marketingová strategie firmy MORAVAN SB s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.