Marketingová strategie firmy MORAVAN SB s. r. o. – Bc. Petra BUŠOVÁ
Bc. Petra BUŠOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy MORAVAN SB s. r. o.
Marketing strategy of Moravan SB s.r.o.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analýza a návrh zlepšení stávající marketingové strategie firmy Moravan. V teoretické části je definován pojem marketing a jaké jsou možnosti marketingových strategií. V praktické části je provedena analýza podniku, která je zaměřena na jeho vnější a vnitřní prostředí, silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze získaných výsledků analýzy jsem navrhla možné marketigové …víceAbstract:
The aim of my Bachelor thesis is to propose the analysis and the improvement of the marketing strategy of Moravan Company. In the theoretical part are defined the marketing and marketing strategies. In the practical part is made the analysis of the company, which is focused on internal and external surrounding, strengths and weaknesses, threats and opportunities. On the basis of the analyse results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
9644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUŠOVÁ, Petra. Marketingová strategie firmy MORAVAN SB s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
Eliška Štíchová -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Kristýna Boháčová -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Kateřina Strýčková -
Identifikace konkurenční výhody vitamínového produktu pro děti společnosti VITAR
Helena SIMERSKÁ -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková