Softwarová podpora turnaje družstev stolních tenistů – Ing. Jan Křivánek
Ing. Jan Křivánek
Master's thesis
Softwarová podpora turnaje družstev stolních tenistů
Software Support for Table Tennis Team Tournaments
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje aplikaci, která zajišťuje softwarovou podporu pro specifický turnaj družstev ve stolním tenisu. Je založená na objektové grafové struktuře, která daný turnaj reprezentuje. Vývoj výsledné aplikace se řídil pravidly metodiky UP. Součástí aplikace je i grafické rozhraní, pomocí kterého se aplikace ovládá a jsou do ní zadávána data (jednotlivé výsledky).Abstract:
The diploma thesis deals with the application which provides software support for specific table tennis team tournaments. This application is based on the object graph structure which represents the tournament. The development of the application process is driven by a UP methodology.One component of the application is a grafical interface which controls this ap-plication and enters the data into the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Jan Hřídel
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křivánek, Jan. Softwarová podpora turnaje družstev stolních tenistů. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsMaster programme / odbor:
Information Technology / Information Technology
Práce na příbuzné téma
-
Návrhové vzory pro uživatelské rozhraní systému zákaznické podpory
Matouš Jemelka -
Automatizace testování uživatelských rozhraní informačních systémů
Michaela Ďuranová -
Srovnání návrhových vzorů uživatelského rozhraní pro potřeby výuky
Antonín Spáčil -
Layout uživatelského rozhraní v rozšířené realitě
Daniil Astapenko -
Využití JavaScript knihoven při tvorbě interaktivních webových uživatelských rozhraní
Martin Butko -
Analýza použitelnosti uživatelských rozhraní z pohledu seniorů
Marko Fojtlín -
Analýza spánkových vzorů uživatelů aplikace Sleep as Android
Miroslav Domankuš -
Architektonické vzory iOS aplikací a jejich implementace v jazyce Swift
Jan Mašek