Denisa Šenkýřová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie společnosti Emirates Airline na českém trhu

Communication strategy of the company Emirates Airline on the Czech market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit současnou komunikační strategii letecké společnosti Emirates Airline v České republice, upozornit na silné a slabé stránky její marketingové komunikace a následně navrhnout možná vylepšení. První část práce je věnována vymezení trhu letecké přepravy, charakteristice služeb a jejich kvalitě, definici marketingové komunikace, významu reklamy a reklamních …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and assess the current communication strategy of Emirates Airline in the Czech Republic, point out strengths and weaknesses of its marketing communication and subsequently suggest possible future improvements. The definition of the civil aviation sector, characteristic of services and their quality, definition of marketing communication and meaning of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Bořivoj Trejbal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76476