Bc. Jiří Kopecký
Master's thesis
Online marketing
Online marketing
Abstract:
Práce je věnována oblasti marketingu odehrávající se v online prostředí internetu, tedy online marketingu. V úvodu práce jsou rozebrány základní pojmy internetového marketingu a posléze i jeho jednotlivé nástroje, mezi které lze řadit například SEO, PPC systémy či e-mailing. Druhá část práce se zabývá analýzou společnosti Papírnictví PAVLÍK CZ, s. r. o., a hodnocením proběhlé marketingové kampaně. …moreAbstract:
The thesis deals with the marketing taking place in the online environment of the Internet - online marketing. At the beginning, the basic concepts of internet marketing and also its individual tools - such as SEO, PPC systems or e-mailing - are analyzed. The second part of the thesis focuses on company analysis of PAVLIK CZ Stationery, s. r. o., and evaluation of their marketing campaign. Following …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kopecký, Jiří. Online marketing. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková