Bc. Jiří Kopecký

Diplomová práce

Online marketing

Online marketing
Anotace:
Práce je věnována oblasti marketingu odehrávající se v online prostředí internetu, tedy online marketingu. V úvodu práce jsou rozebrány základní pojmy internetového marketingu a posléze i jeho jednotlivé nástroje, mezi které lze řadit například SEO, PPC systémy či e-mailing. Druhá část práce se zabývá analýzou společnosti Papírnictví PAVLÍK CZ, s. r. o., a hodnocením proběhlé marketingové kampaně. …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing taking place in the online environment of the Internet - online marketing. At the beginning, the basic concepts of internet marketing and also its individual tools - such as SEO, PPC systems or e-mailing - are analyzed. The second part of the thesis focuses on company analysis of PAVLIK CZ Stationery, s. r. o., and evaluation of their marketing campaign. Following …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kopecký, Jiří. Online marketing. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku

Práce na příbuzné téma