Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu – Bára Kováčová
Bára Kováčová
Bachelor's thesis
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
The impact of digitization on tourism destination marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na to, jak digitalizace ovlivňuje marketing destinace cestovního ruchu. Teoretická část charakterizuje pojmy marketing, cestovní ruch, destinace cestovního ruchu a digitalizace v cestovním ruchu. Hlavním tématem této práce je digitalizace v dané destinaci a organizace, které v této destinaci realizují marketing cestovního ruchu. Obsah praktické části analyzuje digitalizaci …moreAbstract:
Thisbachelor's thesis isfocused on howdigitizationaffectsthe marketing of a tourismdestination. Thetheoretical part characterizestheconceptsof marketing, tourism, tourismdestinations and digitization in tourism. Themaintopicofthisworkisdigitization in a givendestination and theorganizationsthatimplementtourism marketing in thisdestination. Thecontentofthepractical part analyzesdigitization in tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/g2pq0/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Tiefenböck
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁČOVÁ, Bára. \textit{Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xu1p2s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Hodnotenie konkurencieschopnosti destinácie Česká republika
Barbora Krausová -
Česká republika a Evropská unie
Filip Sedláček -
Česká republika a Evropská unie
Martin Navrátil -
Česká republika v nabídce vybraných cestovních kanceláří v Číně
Marie ŠKORPÍKOVÁ -
Imigrační politika Evropské unie a Česká republika
Natália Lukšová -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Česká republika jako destinace cestovního ruchu pro segment mladých Rusů
Liliya Neyman -
Česká republika jako destinace medicínského cestovního ruchu
Jana Chlupová