Bára Kováčová

Bachelor's thesis

Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu

The impact of digitization on tourism destination marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na to, jak digitalizace ovlivňuje marketing destinace cestovního ruchu. Teoretická část charakterizuje pojmy marketing, cestovní ruch, destinace cestovního ruchu a digitalizace v cestovním ruchu. Hlavním tématem této práce je digitalizace v dané destinaci a organizace, které v této destinaci realizují marketing cestovního ruchu. Obsah praktické části analyzuje digitalizaci …more
Abstract:
Thisbachelor's thesis isfocused on howdigitizationaffectsthe marketing of a tourismdestination. Thetheoretical part characterizestheconceptsof marketing, tourism, tourismdestinations and digitization in tourism. Themaintopicofthisworkisdigitization in a givendestination and theorganizationsthatimplementtourism marketing in thisdestination. Thecontentofthepractical part analyzesdigitization in tourism …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petr Tiefenböck

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.