Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu – Bára Kováčová
Bára Kováčová
Bachelor's thesis
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
The impact of digitization on tourism destination marketing
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na to, jak digitalizace ovlivňuje marketing destinace cestovního ruchu. Teoretická část charakterizuje pojmy marketing, cestovní ruch, destinace cestovního ruchu a digitalizace v cestovním ruchu. Hlavním tématem této práce je digitalizace v dané destinaci a organizace, které v této destinaci realizují marketing cestovního ruchu. Obsah praktické části analyzuje digitalizaci …viacAbstract:
Thisbachelor's thesis isfocused on howdigitizationaffectsthe marketing of a tourismdestination. Thetheoretical part characterizestheconceptsof marketing, tourism, tourismdestinations and digitization in tourism. Themaintopicofthisworkisdigitization in a givendestination and theorganizationsthatimplementtourism marketing in thisdestination. Thecontentofthepractical part analyzesdigitization in tourism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g2pq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Tiefenböck
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Regional Development / Urban and Regional Development Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnotenie konkurencieschopnosti destinácie Česká republika
Barbora Krausová -
Česká republika a Evropská unie
Filip Sedláček -
Česká republika a Evropská unie
Martin Navrátil -
Česká republika v nabídce vybraných cestovních kanceláří v Číně
Marie ŠKORPÍKOVÁ -
Imigrační politika Evropské unie a Česká republika
Natália Lukšová -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Česká republika jako destinace cestovního ruchu pro segment mladých Rusů
Liliya Neyman -
Česká republika jako destinace medicínského cestovního ruchu
Jana Chlupová