Tvorba a ověření didaktické hry pro výuku dějin výtvarného umění na střední škole – Bc. Pavlína STESCHNEROVÁ
Bc. Pavlína STESCHNEROVÁ
Diplomová práce
Tvorba a ověření didaktické hry pro výuku dějin výtvarného umění na střední škole
Developing didactic game for teaching art history at the high school and verification of the game
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit didaktickou hru pro předmět dějiny výtvarného umění na středních školách a zjistit, jak žáci hru hodnotí. Didaktická hra byla vytvořena s ohledem na obsah formálních kurikulárních dokumentů, a poté její funkčnost ověřena v přímém pedagogickém prostředí se všemi herními principy a strategiemi, které má hra obsahovat. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické …víceAbstract:
The target of the diploma thesis was to create a didactic game for the subject of art history in high schools and to find out how the students evaluate the game. The didactic game was created with respect to the content of formal curriculum documents and then its functionality was verified in a direct pedagogical environment, with all the game principles and strategies that the game should contain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STESCHNEROVÁ, Pavlína. Tvorba a ověření didaktické hry pro výuku dějin výtvarného umění na střední škole. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy - Učitelství pedagogiky (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití metod dramatické výchovy pro výuku dějin výtvarného umění
Karolína Klempířová -
Vybrané etapy dějin výtvarného umění a jejich zprostředkování ve výtvarné výchově na 2. stupni základní školy
Nikola MACHŮ -
Naučné leporela dějin umění pro děti od 8 do 10 let
Lucie Bohatá -
Zprostředkování dějin výtvarného umění žákům na 1. stupni základních škol
Veronika KOUDELKOVÁ -
Zprostředkování dějin výtvarného umění žákům na 1. stupni základních škol
Veronika KOUDELKOVÁ -
VÝSTAVNÍ ČINNOST GALERIE VÝTVARNÉHO UMĚNÍ V OLOMOUCI V LETECH 1950-1989.
Jana VON JAROLIMOVÁ -
Kvalitativní výzkum: "Jak děti vnímají tělesně modifikované rodiče a dospělé."
Lenka LUXÍKOVÁ