MgA. Lucia Repašská

Disertační práce

Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe

Decomposition principles on Performance
Abstract:
Dissertation presents the result of deconstruction principles action research in performance staging. Hypothesis proposes the strict semantic autonomy of each of performance’s dramaturgies (scriptwriter’s, director’s and actor’s) as the spectator’s receptiveness main catalyst. Based on the behavioural science knowledge on human cognitive and perceptual mechanisms as well as five case studies (performances …více
Abstract:
Práca reflektuje praktický výskum dekompozičných princípov v inscenačnej tvorbe, ktorého cieľom bolo preveriť hypotézu, že sémantická autonómia dramaturgickej, režijnej a hereckej zložky anticipuje vyššiu recepčnú angažovanosť. Na priesečníku poznatkov o vnímaní a popisu odberu piatich prípadových štúdií (Heteronym Nin, Zahrada Crim, Di_sein, Ninivea a 121) sa práca zameriava na analýzu podielu diváka …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 3. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Josef Kovalčuk
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Radka Kunderová, Ph.D., prof. PhDr. Tatjana Lazorčáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/xvu4w/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Divadelní fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická umění

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.