Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu – Bc. Dagmar Chytková
Bc. Dagmar Chytková
Bachelor's thesis
Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu
Marketing for Libraries: Project of eLearning Course
Abstract:
Diplomová práce „Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu“ pojednává o problematice marketingu v knihovnách. Jsou zde uvedeny důvody, proč je vhodné aplikovat jej i do knihoven, tedy do neziskového sektoru. V teoretické části je popsána teorie marketingu a teorie e-learningu. Praktická část se zaměřuje na tvorbu e-learningového kurzu v prostředí Moodle, jedná se o výuku marketingu v knihovnách …moreAbstract:
Diploma thesis „Marketing in Libraries: Project of e-learning course“ deals with marketing in libraries. There are reasons mentioned for application of marketing in libraries. The theoretic part contains theory of marketing and theory of e-learning. The second part, practical part, is about project of course in system Moodle. It is about e-teaching of marketing in libraries.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l1320/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Informační systém pro malé a střední knihovny
Jan Skýpala -
Project of Managing Credit Risk of the Selected Portfolio of the Bank Risk Exposures by using the Methods of Basel III.
Galina Saenko