Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu – Bc. Dagmar Chytková
Bc. Dagmar Chytková
Bakalářská práce
Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu
Marketing for Libraries: Project of eLearning Course
Anotace:
Diplomová práce „Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu“ pojednává o problematice marketingu v knihovnách. Jsou zde uvedeny důvody, proč je vhodné aplikovat jej i do knihoven, tedy do neziskového sektoru. V teoretické části je popsána teorie marketingu a teorie e-learningu. Praktická část se zaměřuje na tvorbu e-learningového kurzu v prostředí Moodle, jedná se o výuku marketingu v knihovnách …víceAbstract:
Diploma thesis „Marketing in Libraries: Project of e-learning course“ deals with marketing in libraries. There are reasons mentioned for application of marketing in libraries. The theoretic part contains theory of marketing and theory of e-learning. The second part, practical part, is about project of course in system Moodle. It is about e-teaching of marketing in libraries.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l1320/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Project of Managing Credit Risk of the Selected Portfolio of the Bank Risk Exposures by using the Methods of Basel III.
Galina Saenko