Bc. Markéta DAŇOVÁ
Diplomová práce
Image vzdělávací instituce
Image of educational institution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou image vzdělávací instituce. Teoretická část vysvětluje prostředí vzdělávacích institucí v ČR, pojem image vzdělávacích institucí, jednotlivé složky a nástroje, pomocí kterých je image budována, techniky a způsoby měření image. V závěru teoretické části je definován cíl práce a hypotézy. Zkoumaným objektem v praktické části je Střední škola oděvní a služeb Vizovice …víceAbstract:
This thesis deals with the image of educational institutions. The theoretical part explains the environment of educational institutions in the Czech Republic, the concept image of educational institutions, individual components and tools by which the image is built, techniques and ways to measure image. The aim of work and hypotheses are defined in conclusion of the theoretical part. The examined object …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
18480
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAŇOVÁ, Markéta. Image vzdělávací instituce. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Řízení netržních a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kompetence lektorů
Karolina MUSIOLOVÁ -
Analýza komunikační kampaně politické strany v krajských volbách
Vendula Rechová -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí Vzdělávací instituce Serafin
Markéta Indráčková -
Strategická analýza vzdělávací instituce
Veronika Marešová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček