Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s. – Bc. Peter MITAŠ
Bc. Peter MITAŠ
Master's thesis
Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s.
Project of implementation of marketing instruments in the Company Raven, Inc.
Abstract:
Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu marketingu. Zaoberá sa podstatou a charakteristikou služieb, tvorbou poslania, marketingovým mixom a marketingom vzťahov. Predstavuje spoločnosť Raven, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti spoločnosti. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý …moreAbstract:
The thesis contains a brief overview on the subject of marketing. It deals with principles and characteristics of services, creation of function, marketing mix and marketing relations. It introduces the Company of Raven, Inc.; thoroughly describes its contemporary state of marketing mix, identifies strengths and weaknesses as well as the threats and opportunities of the Company. Based on the minute …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
6803
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MITAŠ, Peter. \textit{Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/xuq1it/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MITAŠ, Peter. Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s. . Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix velkoobchodu se zahrádkářskými potřebami
Jozef Culák -
Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Dana Krčmářová -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK