Bc. Peter MITAŠ

Master's thesis

Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s.

Project of implementation of marketing instruments in the Company Raven, Inc.
Abstract:
Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu marketingu. Zaoberá sa podstatou a charakteristikou služieb, tvorbou poslania, marketingovým mixom a marketingom vzťahov. Predstavuje spoločnosť Raven, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti spoločnosti. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý …more
Abstract:
The thesis contains a brief overview on the subject of marketing. It deals with principles and characteristics of services, creation of function, marketing mix and marketing relations. It introduces the Company of Raven, Inc.; thoroughly describes its contemporary state of marketing mix, identifies strengths and weaknesses as well as the threats and opportunities of the Company. Based on the minute …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier: 6803

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007
  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MITAŠ, Peter. Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s. . Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing