Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s. – Bc. Peter MITAŠ
Bc. Peter MITAŠ
Diplomová práce
Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s.
Project of implementation of marketing instruments in the Company Raven, Inc.
Anotace:
Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu marketingu. Zaoberá sa podstatou a charakteristikou služieb, tvorbou poslania, marketingovým mixom a marketingom vzťahov. Predstavuje spoločnosť Raven, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti spoločnosti. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý …víceAbstract:
The thesis contains a brief overview on the subject of marketing. It deals with principles and characteristics of services, creation of function, marketing mix and marketing relations. It introduces the Company of Raven, Inc.; thoroughly describes its contemporary state of marketing mix, identifies strengths and weaknesses as well as the threats and opportunities of the Company. Based on the minute …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MITAŠ, Peter. Projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN,a.s. . Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix velkoobchodu se zahrádkářskými potřebami
Jozef Culák -
Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Dana Krčmářová -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK