Elizaveta Poloskova

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie muzikálového divadla Gershwin Theater

Analysis of the Marketing Strategy of the Gershwin Theatre
Anotace:
Pro svou bakalářskou práci jsem zvolila analýzu marketingu muzikálového divadla. Toto téma bych chtěla prozkoumat na příkladu muzikálu Wicked hraném v Gershwin Theater v New Yorku. Cílem práce je analýza a následné zhodnocení marketingového mixu muzikálu Wicked. V teoretické části se zaměřím na vývoj a vznik muzikálu a specifika marketingu v oblasti umění. V praktické části bych chtěla analyzovat marketingovou …více
Abstract:
For my bachelor thesis, I chose the marketing analysis of the musical theater. I would like to explore this topic on the example of the Wicked musical performed at the Gershwin Theater in New York. The aim of the thesis is to analyze and subsequently evaluate the marketing mix of the Wicked musical. In the theoretical part I will focus on the development of musicals and marketing specifics in the field …více
 

Klíčová slova

marketing divadlo muzikál
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73748