Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton – Bc. Natálie Švihálková
Bc. Natálie Švihálková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Marketing strategy of travel agency Bon Ton
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě získaných poznatků navrhnout změny marketingové strategie cestovní kanceláře Bon Ton. První část je zaměřena na výklad základních pojmů souvisejících s fungováním cestovních kanceláří a marketingovou strategií. Praktická část se orientuje na popis cestovní kanceláře Bon Ton, její nabídky i marketingového mixu. Součástí praktické části bude vyhodnocení dotazníkového …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose changes in the marketing strategy of the travel agency Bon Ton based on gained knowledge. The first part is focused on the interpretation of basic concepts related to the operation of travel agencies and marketing strategy. The practical part deals with the description of Bon Ton travel agency, its offer and the marketing mix. The practical part will include …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/a6zfy/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Reader: Ing. Milena Botlíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVIHÁLKOVÁ, Natálie. \textit{Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xv5bd7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Business Strategy of the Travel Agency
Lukáš Heřmánek -
Připrava medialni kampane pro Cestovni Kancelař Tapír
Vladislav Monakov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová