Bc. Natálie Švihálková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton

Marketing strategy of travel agency Bon Ton
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě získaných poznatků navrhnout změny marketingové strategie cestovní kanceláře Bon Ton. První část je zaměřena na výklad základních pojmů souvisejících s fungováním cestovních kanceláří a marketingovou strategií. Praktická část se orientuje na popis cestovní kanceláře Bon Ton, její nabídky i marketingového mixu. Součástí praktické části bude vyhodnocení dotazníkového …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose changes in the marketing strategy of the travel agency Bon Ton based on gained knowledge. The first part is focused on the interpretation of basic concepts related to the operation of travel agencies and marketing strategy. The practical part deals with the description of Bon Ton travel agency, its offer and the marketing mix. The practical part will include …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Milena Botlíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management