Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton – Bc. Natálie Švihálková
Bc. Natálie Švihálková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Marketing strategy of travel agency Bon Ton
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je na základě získaných poznatků navrhnout změny marketingové strategie cestovní kanceláře Bon Ton. První část je zaměřena na výklad základních pojmů souvisejících s fungováním cestovních kanceláří a marketingovou strategií. Praktická část se orientuje na popis cestovní kanceláře Bon Ton, její nabídky i marketingového mixu. Součástí praktické části bude vyhodnocení dotazníkového …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose changes in the marketing strategy of the travel agency Bon Ton based on gained knowledge. The first part is focused on the interpretation of basic concepts related to the operation of travel agencies and marketing strategy. The practical part deals with the description of Bon Ton travel agency, its offer and the marketing mix. The practical part will include …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/a6zfy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedúci: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Milena Botlíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Business Strategy of the Travel Agency
Lukáš Heřmánek -
Připrava medialni kampane pro Cestovni Kancelař Tapír
Vladislav Monakov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová