Lucie FRANCOVÁ

Bakalářská práce

Mobilní soutěž firmy Jevíněvské vinařství

Mobile contest of the firm Jevíněvské vinařství
Anotace:
Tato práce se zabývá mobilním marketingem, převážně mobilními spotřebitelskými soutěžemi. Na toto téma byl proveden výzkum. Výzkum byl zrealizován pro firmu Jevíněvské vinařství, která se potřebuje nějakým způsobem dostat z finanční ztráty. Firma se rozhodla, že se pokusí zvýšit povědomí o firmě a získat další stálé zákazníky pomocí marketingové aktivity. Jako marketingová aktivita byla zvolena mobilní …více
Abstract:
This thesis is about mobile marketing, mainly about mobile consumer contests. On this topic has been conducted a research. The research was conducted for the company Jevíněvské vinařství, which needs to get out of financial losses. The company has decided to try raising awareness about their business and gain more permanent customers through marketing activity. As the marketing activity has been chosen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRANCOVÁ, Lucie. Mobilní soutěž firmy Jevíněvské vinařství. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management