Mobilní soutěž firmy Jevíněvské vinařství – Lucie FRANCOVÁ
Lucie FRANCOVÁ
Bakalářská práce
Mobilní soutěž firmy Jevíněvské vinařství
Mobile contest of the firm Jevíněvské vinařství
Anotace:
Tato práce se zabývá mobilním marketingem, převážně mobilními spotřebitelskými soutěžemi. Na toto téma byl proveden výzkum. Výzkum byl zrealizován pro firmu Jevíněvské vinařství, která se potřebuje nějakým způsobem dostat z finanční ztráty. Firma se rozhodla, že se pokusí zvýšit povědomí o firmě a získat další stálé zákazníky pomocí marketingové aktivity. Jako marketingová aktivita byla zvolena mobilní …víceAbstract:
This thesis is about mobile marketing, mainly about mobile consumer contests. On this topic has been conducted a research. The research was conducted for the company Jevíněvské vinařství, which needs to get out of financial losses. The company has decided to try raising awareness about their business and gain more permanent customers through marketing activity. As the marketing activity has been chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRANCOVÁ, Lucie. Mobilní soutěž firmy Jevíněvské vinařství. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Spotřebitelská soutěž jako jedna z forem marketingové komunikace
Petra Zahrádková -
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Jan Brož -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Feiruza Akbassova -
Spotřebitelské soutěže a jejich využití v praxi
Jan Pauček -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová