Vliv vybraných faktorů firemní kultury na spokojenost zaměstnanců – Lenka Koňušíková
Lenka Koňušíková
Bakalářská práce
Vliv vybraných faktorů firemní kultury na spokojenost zaměstnanců
The impact of selected corporate culture factors on employee satisfaction
Anotace:
Teoretická část práce obsahuje literární rešerši na téma organizační (firemní) kultury. Zaměřuje se na pojem organizační (firemní) kultura, na její historii, prvky, obsah a sílu. Dále z teoretického hlediska popisuje pojmy spokojenost a motivace a teoreticky představuje prvky manažerského vedení, odměňování, vzdělávání a kariérního růstu, které byly vybrány pro praktickou část s cílem zjistit spokojenost …víceAbstract:
The theoretical segment of the thesis undertakes an extensive literature review concerning the intricate domain of organizational (corporate) culture. It delves into the fundamental aspects of organizational culture, encompassing its historical evolution, constituent elements, substantive facets, and underlying robustness. Moreover, it offers a theoretical exposition on pivotal constructs such as satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s4rwg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Ivana Shánilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Karkošová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Organizační kultura v ziskových a neziskových organizacích
Martin Drexler -
Leadership a kultivace psychologického bezpečí ve firemním prostředí
Kristina Tůmová -
Firemní kultura konkrétního podniku
Lucie Novotná -
Firemní kultura ve vybrané organizaci
Petra Poláková -
Firemní kultura včetně projektové studie
Edina Faiglová -
Firemní kultura
Kristýna Štěpánová -
Firemní kultura
Martin Havelka -
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf