Proces adaptace žáků z montessori základních škol na běžné střední školy – Bc. Karolína Šteklová
Bc. Karolína Šteklová
Master's thesis
Proces adaptace žáků z montessori základních škol na běžné střední školy
The Process of Adaptation of Montessori Elementary School Pupils to Standard Secondary Schools
Anotácia:
Tato diplomová práce je členěna na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje tři samostatné kapitoly. První kapitola se zabývá vztahem tématu k sociální pedagogice, charakterizuje alternativní pedagogické koncepce a jejich dějiny, popisuje reformní a alternativní školy. Druhá kapitola popisuje vzdělávání na alternativních a běžných školách v ČR a vzájemně je mezi sebou porovnává …viacAbstract:
This diploma work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical section contains three independent chapters. The first chapter is concerned with the relation of the theme to social pedagogy while characterizing alternative pedagogic conceptions and their history and describes reformatory and alternative schools. The second chapter describes education in alternative and current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šteklová, Karolína. Proces adaptace žáků z montessori základních škol na běžné střední školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace dětí z Montessori škol na tradiční střední školy
Martina Kavulová -
Inkluze ve vzdělávání - koncept a realizace v ČR
Lucie Marečková -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Koncept vzdělávání v dánské efterskole a její vliv na rozvoj osobnosti studenta
Jana Černohlávková -
Metodické cvičení jako koncept vzdělávání složek IZS
Alan Mejstřík -
Koncept vzdělávání dospělých a jeho historický vývoj
Jana Štěrbová -
Nový koncept vzdělávání zaměstnanců v dopravní společnosti
Jana Brzková -
Připravenost budoucích absolventů Fakulty pedagogické ZČU na koncept inkluzivního vzdělávání
Lucie TICHÁČKOVÁ