Konceptuální metafory ve vybraných českých reklamních sloganech – Lenka Vojtíšková
Lenka Vojtíšková
Bachelor's thesis
Konceptuální metafory ve vybraných českých reklamních sloganech
Conceptual Metaphors in Selected Czech Advertising Slogans
Anotácia:
Cílem práce je postihnout konceptuální metafory nejčastěji užívané v současných reklamních sloganech propagujících potraviny. Jejich kritickou analýzou ověříme hypotézu, zda a jak je užívání konceptuálních metafor provázáno s postupy obvykle užívanými při tvorbě reklamního textu, a zda tím pádem tento prvek v textech vykazuje persvazivní charakter.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Lukáš Zábranský, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jana Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Filologie / Jazyková a literární kultura
Práce na příbuzné téma
-
Vyjadřování prostorových vztahů v češtině (valenčně-kognitivní analýza)
Ruth Konvalinková -
Kognitivní aspekty propagace vybrané politické strany v krajských volbách
Tereza Nyklíčková -
Fenomén řeckých mýtů z hlediska kognitivní sémantiky
Nikola Trnková -
Kognitivní obraz nohy v litevské frazeologii
Šárka Zdražilová -
Konceptuální metafory v současné rozhlasové publicistice
Jan Blatský -
Výskyt konceptuální metafory v anglických akademických textech
Ondřej LEDVINA -
Konceptuální metafory v anglických sportovních novinových článcích
Ivana PLECHATÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva