Ing. Lucie Havlíčková

Bachelor's thesis

Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování kosmetické firmy v médiích s využitím osobní empirie manažera PR a vzdělávání značky Clinique

Creation, and editing of PR texts as a basic for the promotion of cosmetics company in the media, using personal empiricism of PR/Education manager Clinique
Anotácia:
PR aktivity mají v kosmetických společnostech specifický charakter. Při výběru luxusní kosmetiky rozhoduje, více než u jiných produktů pro osobní spotřebu, nejen samotná kvalita výrobku, ale i image, kterou společně se značkovým zbožím kupujeme. Snahou kosmetických firem je přimět spotřebitele, aby se identifikoval právě s jejich značkou. Předpokladem je porozumění potřebám a přáním zákazníků, ale …viac
Abstract:
Public relations activities of cosmetics companies have a specific character. For a process of purchasing a luxury cosmetics is very important, more than for any other products for personal consumption, not only the quality of the product, but also the image which we buy together with buying brand goods. The aim of cosmetics companies is to encourage consumers to identify with their brand. Precondition …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní