Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování kosmetické firmy v médiích s využitím osobní empirie manažera PR a vzdělávání značky Clinique – Ing. Lucie Havlíčková
Ing. Lucie Havlíčková
Bakalářská práce
Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování kosmetické firmy v médiích s využitím osobní empirie manažera PR a vzdělávání značky Clinique
Creation, and editing of PR texts as a basic for the promotion of cosmetics company in the media, using personal empiricism of PR/Education manager Clinique
Anotace:
PR aktivity mají v kosmetických společnostech specifický charakter. Při výběru luxusní kosmetiky rozhoduje, více než u jiných produktů pro osobní spotřebu, nejen samotná kvalita výrobku, ale i image, kterou společně se značkovým zbožím kupujeme. Snahou kosmetických firem je přimět spotřebitele, aby se identifikoval právě s jejich značkou. Předpokladem je porozumění potřebám a přáním zákazníků, ale …víceAbstract:
Public relations activities of cosmetics companies have a specific character. For a process of purchasing a luxury cosmetics is very important, more than for any other products for personal consumption, not only the quality of the product, but also the image which we buy together with buying brand goods. The aim of cosmetics companies is to encourage consumers to identify with their brand. Precondition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u7kky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLÍČKOVÁ, Lucie. \textit{Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování kosmetické firmy v médiích s~využitím osobní empirie manažera PR a vzdělávání značky Clinique}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/xvi9zf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba právního textu
Javer Gusejnov -
Tvorba učebního textu pro odborný předmět
Jaromír Synek -
Tvorba učebního textu pro odborný předmět
Jaromír Synek -
Tvorba odborného učebního textu Elektrická příslušenství pro SOU automobilní
Jan Výtvar -
Tvorba studijního textu a pracovních listů pro předmět Estetika zvuku
Martin Hendrych -
Tvorba učebního textu pro výuku odborného předmětu
Dan Švanda -
Percepce a tvorba slovenského textu u studentů vybraných středních škol v Ústeckém a Jihomoravském kraji
Zuzana Brůžová -
Tvorba právního textu
David Mertha