Ing. Lucie Machotová

Bakalářská práce

Jak si udržet zákazníka

How to Keep Your Customer
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá charakteristikou zákazníků a prodejců a následně se věnuje orientaci na zákazníka, péči o něj, klientskou vazbou a nástroji podpory prodeje. Praktická část analyzuje dva nástroje podpory prodeje a jejich účinnost v komunikaci se zákazníkem v prostředí kladenského divadla.
Abstract:
The theoretical part of the bachelor’s thesis deals with characterisation of customers and sellers, and, consequently, focuses on the customer, customer care, client’s relationship, and sales promotion tools. In the practical part of the Thesis, two types of sales promotion tools and their efficiency in the process of communication with customers in Kladno Theatre are analysed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní