Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení – Tereza Čiháková
Tereza Čiháková
Bachelor's thesis
Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení
The optimization of marketing tools in a business management
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení. V současné době vyspělých technologií je marketing zařazován na přední příčky v rozvoji jakéhokoliv podniku. Marketing je ve firmě velice důležitý, protože skrze něj firma usiluje o získání a udržení spotřebitelů, kterým následně chtějí své produkty či služby prodat s maximálním ziskem. Hlavním cílem bakalářské …moreAbstract:
The topic of this work is the optimization of marketing tools in business management. In today’s age of advanced technology, marketing is consistently ranked among the top areas in the development of any business. Marketing is very important in a company, as through it the company strives to acquire and maintain consumer, to whom they subsequently want to sell their products or services with maximum …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Reader: Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIHÁKOVÁ, Tereza. \textit{Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/xvuq9l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights