Kristýna Hradilová

Bachelor's thesis

Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí

Influence of literacy rich environment on early writing of preschoolers
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter a zabývá se problematikou po-čátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu vynořující se gramotnosti. Má za cíl zjistit, jaký vliv má gramotně podnětné prostředí na počáteční psaní dětí. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, kterými jsou: pregramotnost, gramotnost a gramotné pro-středí. Dále pak počáteční psaní dětí, jeho vývoj …more
Abstract:
Bachelor's thesis has a theoretical empirical character and deals with the issue of the early writing of children in kindergarten in the concept of emerging literacy. It's goal is to find out how literacy stimulated environment affects children's early writing. Basic con-cepts are clarified in theoretical part of thesis. These are preliteracy, literacy and literacy environment. Next, children's early …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Zuzana Petrová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hradilová, Kristýna. Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe