Krátkodobé a dlouhodobé faktory konkurenceschopnosti regionů – Ing. Lucie Sobotková
Ing. Lucie Sobotková
Doctoral thesis
Krátkodobé a dlouhodobé faktory konkurenceschopnosti regionů
Short-term and Long-term Factors of Competitiveness of Regions
Anotácia:
V poslední době se stále častěji vyzdvihuje myšlenka konkurenceschopnosti, která slouží jako základní měřítko úspěšnosti regionů. Evropská unie si právě konkurenceschopnost vytkla jako jeden ze svých hlavních cílů, kterého se snaží dosáhnout. Předpokladem pro dosažení tohoto cíle je úspěšná aplikace nástrojů pro podporu konkurenceschopnosti zejména na regionální úrovni jednotlivých států. Otázkou však …viacAbstract:
Recently the concept of competitiveness is more and more discussed. Competitiveness can be considered as a basic measure of success of regions. The European Union marked out competitiveness as one of its main objectives. Successful application of instruments for support of competitiveness especially on regional level of individual states is presumption for its reaching. The problem is how to define …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2009
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 9. 2009
- Vedúci: prof. RNDr. Bohuslav Sekerka, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sobotková, Lucie. Krátkodobé a dlouhodobé faktory konkurenceschopnosti regionů. Pardubice, 2009. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationDoctoral programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional and Public Economics
Práce na příbuzné téma
-
Region jako faktor ovlivňující finanční kondici vybraných obcí
Tereza Švomová -
Kulturně historický potenciál regionu jako faktor rozvoje cestovního ruchu
Petra Matysová -
Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines
Artem Khlynin -
Kulturní a přírodní dědictví jako faktor ekonomického rozvoje sídel a regionů
Jitka Uhlířová -
Posouzení finanční situace podniku a jeho vliv na region
Daniela Voráčová