Základní trendy současného firemního managementu – Bc. Pavel Žůrek
Bc. Pavel Žůrek
Bakalářská práce
Základní trendy současného firemního managementu
The Basic Trends in Contemporary Corporate Management
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Základní trendy současného firemního managementu“ je rozbor moderních trendů současného firemního managementu. Práce si klade za cíl objasnění a vysvětlení pojmů „trend“ a „management“. První kapitola je zaměřena na historický vývoj, charakteristiku a současné trendy managementu. Organizování, rozdělení organizačních struktur a přiblížení nově vzniklých organizačních struktur …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis „The Basic Trends in Contemporary Corporate Management“ is the analysis of the current trends of modern corporate management. The aim of the thesis is explanation and clarification the terms „Trend“ and „Management“. The first chapter is focused on the historical evolution, characteristics and current trends of management.The second part describes the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/p6c8z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Makléř
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura nadnárodních společností
Michala Mrazíková -
Spatial data structures for point cloud analysis and visualization
Vojtěch Uher -
Developing the 2020 International Managers in a multinational company
Nadieshda Chavez Sosa -
Konflikty rolí - manažer podniku je zároveň vlastník, manažer podniku není vlastník - z pohledu vedení účetnictví
Lucie Nováková -
Rastlinná strava ako trend v stravovaní
Mariana Rožňaiová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Trend Bleisure travel – sonda do chování českého turisty
Marie Hrazdirová