Edgar Allan Poe as a Hidden Moralist – Bc. Simona ŠKURKOVÁ
Bc. Simona ŠKURKOVÁ
Bakalářská práce
Edgar Allan Poe as a Hidden Moralist
Edgar Allan Poe as a Hidden Moralist
Abstract:
This BA thesis explores Edgar Allan Poe?s short fiction in order to find out whether Poe?s works are written only for the emotional effect or whether they adhere to some kind of explicit or implicit moral code. This BA thesis analyses and compares Edgar Allan Poe?s short stories with regard to the presence or absence of morality, fundamental social conventions and ethical standards of his time. The …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá povídkami Edgara Allana Poea s cílem zjistit zda jsou jeho díla psaná pouze za účelem vyvolat emocionální efekt nebo zda obsahují nějaký zjevný nebo skrytý morální kodex. Tato bakalářská práce analyzuje a srovnává Poeovy povídky s ohledem na morálku, základní společenské zásady a etické normy jeho doby. Hlavním cílem této bakalářské práce je dokázat, že Poeovy povídky …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011
Zveřejnit od: 16. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Prof. PhDr. Michal Peprník, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKURKOVÁ, Simona. Edgar Allan Poe as a Hidden Moralist. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglická filologie - Francouzská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Kritika společnosti a její ztvárnění ve filmografii režiséra Uweho Bolla
Marek Labaj -
Kritika císařů a společnosti ve spisech Apocolocyntosis Divi Claudii a Satyricon
Nina Jašková -
Kritika společnosti a církve ve staropolských albertiádách
Vladimíra Salášková -
A. V. Družinin jako spisovatel, literární kritik a společensky angažovaná osobnost
Kristýna Spáčilová -
Pohled a kritika české společnosti na působení hr. Pavla Huyna v roce 1904
Monika Šebestová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Citová vazba a vnímání bolesti: efekt primingu citové vazby na vnímání intenzity experimentálně indukované bolesti
Anna-Marie Jičínská
Název
Vložil
Vloženo
Práva