Marketingová strategie podniku masáže Jan Kotala – Bc. Radka Sikorova
Bc. Radka Sikorova
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku masáže Jan Kotala
Marketing strategy of Jan Kotala's massage business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem efektivní marketingové strategie pro podnik Masáže Jan Kotala. Cílem práce je analyzovat současné marketingové aktivity podniku a navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti a oslovení širšího okruhu zákazníků. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů a konceptů marketingové strategie, včetně analýzy trhu, segmentace, marketingového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design of an effective marketing strategy for the company Masáže Jan Kotala. The aim of the thesis is to analyze the current marketing activities of the company and to propose measures that will lead to increased competitiveness and addressing a wider range of customers. The theoretical part focuses on defining the basic concepts and concepts of marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bdd0c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karina Břenková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané firmy
Karolína Hluchá -
Analýza a modelování řízení metabolických vlastností lidských embryonálních buněk
Petr Fojtík -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková