Bc. Radka Sikorova

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku masáže Jan Kotala

Marketing strategy of Jan Kotala's massage business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem efektivní marketingové strategie pro podnik Masáže Jan Kotala. Cílem práce je analyzovat současné marketingové aktivity podniku a navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti a oslovení širšího okruhu zákazníků. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů a konceptů marketingové strategie, včetně analýzy trhu, segmentace, marketingového …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the design of an effective marketing strategy for the company Masáže Jan Kotala. The aim of the thesis is to analyze the current marketing activities of the company and to propose measures that will lead to increased competitiveness and addressing a wider range of customers. The theoretical part focuses on defining the basic concepts and concepts of marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2025
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bdd0c/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Karina Břenková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing