Brněnský funcionalismus jako téma do výuky – Bc. Vojtěch Pažourek
Bc. Vojtěch Pažourek
Bachelor's thesis
Brněnský funcionalismus jako téma do výuky
Brno's functionalism in education
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je brněnský funkcionalismus, jeho představení a zpracovní podkladů pro výuku hodiny architetkury na střední škole. Architektura je nedílnou součástí našeho života, ale její význam je u nás opomíjen. Jednou z možností jak zvýšit povědomí lidí o jejím významu je zavedení výuky architetkury do škol.Abstract:
Subject of this bachelor theses is Brno's functionalism, itrouce of functionalism and preparation of materials for lesson about architecture at high school. Architecture is integral to life but vualue of architecture isn't fully appreciate in Czech republic. One of the options of improve is implementation architecture in education.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p35b1/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2014
- Supervisor: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training