Brněnský funcionalismus jako téma do výuky – Bc. Vojtěch Pažourek
Bc. Vojtěch Pažourek
Bakalářská práce
Brněnský funcionalismus jako téma do výuky
Brno's functionalism in education
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je brněnský funkcionalismus, jeho představení a zpracovní podkladů pro výuku hodiny architetkury na střední škole. Architektura je nedílnou součástí našeho života, ale její význam je u nás opomíjen. Jednou z možností jak zvýšit povědomí lidí o jejím významu je zavedení výuky architetkury do škol.Abstract:
Subject of this bachelor theses is Brno's functionalism, itrouce of functionalism and preparation of materials for lesson about architecture at high school. Architecture is integral to life but vualue of architecture isn't fully appreciate in Czech republic. One of the options of improve is implementation architecture in education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p35b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2014
- Vedoucí: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování