Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie – Bc. Marek Hrubý
Bc. Marek Hrubý
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat konkurenční pozici firmy GIENGER spol. s.r.o. V teoretické části práce charakterizuji a popíšu interní analýzy a externí analýzy. V další části aplikuji analýzy na firmu. Interní analýzy jsou analýza SWOT, analýza SPACE a portfolio analýza – matice BCG a externí analýzy jsou Porterův model pěti sil a analýza STEP. Po provedení těchto analýz zjistím výsledek …viacAbstract:
The main topic of this thesis is to analyze the competitive position of the company GIENGER Ltd. in the theoretical part I characterize and describe the internal and external analysis. In the next part I apply the analysis on the company. Internal analysis are following: SWOT analysis, SPACE analysis and portfolio analysis - BCG matrix and external analysis are: Porter's five forces model and STEP …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/av9cg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedúci: Mgr. Hana Bartošová
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBÝ, Marek. \textit{Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/xwuzqw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio
Jaroslav Brož -
Model odmeňovania portfolio managerov s prihliadnutím na volatilitu spravovaného portfolia.
Martina Vicianová -
BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři
Vendula Vaněčková -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář